2013. szeptember 28., szombat

Instagram #1

Amolyan debüt poszt ez a mai, hiszen meg nem volt ilyen a blogon. Mivel sajnos sikerült ismét nagyon lemaradnom ezert úgy gondoltam egy ilyen osszefoglaloval sikerülhet felzarkoznom. Probalok sok kepét megosztani a blog facebook oldalán is de ami oda nem kerül fel azt megtaláljatok Instagrammon. Ezekből hoztam egy kis osszefoglalot ma.

 Túl vagyok egy koltozesen, sikeresen berendeztük a hazikot és imádom az új helyet.

A tanév kezdete előtt probaltam felterkepezni az új kornyeket.



Most mar nincs semmi ketseg itt van az ősz és ezzel együtt a Pumpkin spice Latte és a gumi csizma ideje.
Nem sok idom jut mostanában edzoterembe járni sajnos, de itthon sem lustálkodom, ilyenkor elő kerül a jó öreg Réka videó a polcról.
A vegere pedig ezt a cukisagot tartogattam.

Love, N


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése