2013. október 5., szombat

Őszi vitamin források.

Kétség sem fér hozza beköszöntött a csípős hideg idő. Ilyenkor ősszel sokan összeszedjük a meghűlést és hasonló nyavalyákat, én is épp az ágyat nyomom forró tea társaságában. Utólag mindig okosabb az ember és most mar tudom, hogy főleg az év ezen részében rettentően fontos a vitaminok pótlása. Ebben szeretnék most nektek egy kis segítséget nyújtani és felhívni a prevencióra a figyelmet, hogy ne járjatok úgy mint én.
Az ősz sokak kedvenc évszakja ami teljesen érthető nincs is jobb az összebujos forró csokit kortyolgatós esteknél a csoki helyett esetleg egészségesebb alternatíva lehet egy finom tea és egy picit felturbozva igazi vitamin bombát keszithetsz így összekötheted a kellemest a hasznossal. Receptek helyett egy pár képes inspot hoztam nektek.







Ezen kívül nagyon fontos , hogy zöldségekkel és gyümölcsökkel szinesitsük táplálkozásunkat, akár egészséges snackeket is keszithetünk belőlük. Az olajos magvak szintén remek vitamin forrásaink lehetnek és finom csemege is csak a mennyiséggel kell vigyáznunk magas zsirtartalma miatt egy maréknyinál többet ne fogyasszunk naponta.




Amiről meg nem szabad megfeledkeznünk az az , hogy az év ezen időszakában kevés napsütéshez jutunk pedig ez a legföbb D vitamin forrásunk. Ezért összegyűjtöttem egy pár dolgot amivel ezt pótolhatjuk.

Plusz egy tippet tartogattam így a posztom végére ami nekem beszokott válni és ha van lehetőségetek ti is próbáljátok ki és ez nem más mint a szauna. Ki az akinek nem hiányzik a jó idő és ne szeretne elbújni egy jó 45 percre egy finom meleg helyre, télen különösen hangulatos amikor tudod , hogy odakint hull a hó te pedig a jó melegben csücsülsz. Egy pár szóban a jótékony hatásairól.Az izzadságon keresztul megszabadít a méreg anyagoktól és a lelkedre is jó hatással van. A folyadék pótlásról azonban ne feledkezzetek meg.
Love, N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése