2013. október 4., péntek

Quick Tipp - Mind jól ismerjük Rékát!!

Ez a rovat eléggé eltűnt a blogrol és most úgy gondoltam hogy itt az ideje hogy felelevenítsük. Aki olvasta már a Quick Tippeim az tudja hogy ez egy rövidebb bejegyzés random témákkal általában ami engem foglalkoztat és úgy gondolom mást is érdekelne. Néha egy két tanács is megfogalmazódik ezekben a posztokban vagy csak egyszerűen vélemény kinyilvánítás és közlés jellegű.
Az aktuális témám a mozgás, lehet már uncsi és tudom minden blogger az egészséges életmódot hajszolja. Én most egy mindenki szamara ismerős hétköznapi problémára szeretnék rávilágítani és ez nem más mint az idő hiány!! Számomra ez nagyon nagy gondot jelet amióta újra elkezdődött az egyetem és igen én is  ismerem a sablon szöveget hogy ha igazan akarod akkor szakítasz rá időt.... persze ez így is van. Az én legnagyobb problémám az volt hogy képtelen voltam 24 órába bele kalkulálni az edzötermet, a hete 1-2 alkalom is kihívást jelentett.... de viszont a bűntudat és mozgás utáni vágyam utolért. Nem is ragozom tovább a dolgokat és azt is tudom hogy ezert a "Tippért" nem fogok Nobel díjat kapni de az egyetlen logikus megoldásnak az otthoni edzés látszott ,így hát neki láttam. Tudom hogy sokan nem preferálják és úgy gondolják nincs motiváció de nekem eddig bevált. Annak ellenére hogy a nyár már csak egy emlék és elöbujtak a szekrényből az oversized kötött pulcsik, fontosnak tartom a testünk karban tartását és persze nem akarunk mindent előröl kezdeni tavasszal ezert heti 3-4 alkalom kell az álló képesség megőrzése érdekében.
És hogy hogyan csinálom. A kondi gépek hiányából eredően a saját súlyomat használom és itt jön a Bónusz Tipp- a jó öreg R.Réka videó, ebből is a 2012 kiadás ami nekem a kedvencem lett. Nem szeretem azokat a Fitness videókat ami arról szol , hogy na most akkor képzeljük azt , hogy egy aerobik órán vagyunk meg 70 csinosodni vágyó hölgy tarsaságában. Ezert én csak az összpontosított gyakorlat sorokat végzem el itthon azon belül is a videón a 20 perc hasat és a 40 perc csipö popsi edzést.
Pontosan heti 2x terítem le a polifonom és fogok hozza az itthoni kínzáshoz, emellett pedig megmaradt az egy vagy két kondi termi látogatás is. Amikor neki láttam ehhez a rutinhoz meglepően tapasztaltam , hogy azokon a napokon amikor itthon veszek erőt magamon és elkezdek tornázni másnap sokkal fájdalmasabban sétálok le a lépcsön azaz igencsak küzdök az izomlázzal. Egy új fajta mozgásforma beillesztése a már megszokott rutinba ezt eredményezi. Probáljatok ki ti is valami ujjat és garantálom nem bánjátok meg.
Ui: Számomra is idegesitö Réka zavarba ejtő csatakiáltásai és enyhen különleges hangszíne ,ezzel sem vagytok egyedül, ilyenkor én pluszba bekapcsolom a radiót és hangosabbra veszem mint őt... Sorry, Reka 😊
Love,N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése