2014. május 12., hétfő

Back on track.

Elöljàróban annyit, hogy ez egy rövidke bejegyzés lesz de lényegre törö. Nem gondoltam, hogy eljön meg ez az idő de most úgy döntöttem, hogy vissza térek a bloggolàshoz.


A kis felvezetőm után meg is kezdenem a lelkizést. Ma valahogy az az érzés fogott el , hogy megnyissam a bloggot és meglepően láttam, hogy a hajdani rendszeres olvasóim meg mindig itt vannak velem. E mellett ha néha napján rà pillantok az Ask-et szembesülök egy két kérdezövel és mind a blog felől érdeklödtök, ez nagyon meginditó számomra. Úgy érztem döntenem kell, folytatom vagy végleg befejezem és én az előbbit választottam ezzel magamnak adok meg egy esélyt és remélem nem okozom nektek csalodàst ezúttal. Nem szeretnek magyaràzkodni , hogy miért voltam távol. A blog nem alakúl át és én is a régi vagyok.
Akik eddig kitartottak azoknak köszönöm, megosztani ér, minnél többen vagyuk az nekem annál motivàlobb, poszt ötleteket ezentúl is szívesen fogadok.
Facebook-on is megtaláltok továbbra is Blonde-diary neven
Instagrammon szinten aktív vagyok: nikkimn91
Remélem ti is olyan izgatottan varjatok az új posztokat mint amilyen lelkesedéssel én írni fogom azokat.
Ui: Ha valakinek van ötlete a blog kinézetenek frissitésével kapcsolatba kérem irjon nekem üzenetet e-mailben vagy facebook on.
Love, N

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése