2014. május 17., szombat

Megéri az àràt?

Ellentétben más bloggerekkel akik àlltalàban Must have listákkal bombázzàk az olvasókat én most kicsit másként közelítem meg a dolgokat.
Bővebben kifejtve a mai posztocska azokat a designer vagy nem designer darabokat sorakoztatja fel, amelyek az én véleményem szerint túl árazottak. Nem azt mondom , hogy ne vegyétek meg hiszen mindenki oda teszi a pénzét ahova szeretné de én személy szerint nem invesztálnék a következő dolgokba.

1-Designer T-shirts,
Igen, ez egy nagyon szupi kis polo és itt jön a csavar ez csak egy pamut polo és ki akarja érte kifizetni az eredeti àrat. Plusz rengeteg jó minöségü replikát találhatsz a neten, gondolom nem kell belinkelnem, ebay blablabla. Nekem is van, fillérekért vettem és senki sem kövezett meg még érte. Nem mellesleg ugyan olyan menő lehetsz bármilyen feliratos poloba és dugig van vele az összes inditex bolt.

2- Trendi cipők

Ki emlékszik még ràjuk? A jó öreg Jeffrey Campbell na meg a wedges sneakers. Beruháztatok ra? Megérte? Én màr rég nem hordom az enyémet és nem mondok ujjat azzal sem, hogy egy pénztàrca barátabb verzióba fektettem be és milyen jól tettem. Alapból nem értem azt aki 1000 USD-s sneakers-ben szaladgál. Nálam a sport cipő a rúgjuk szét egy szezon alatt kategóriát képviseli, az anyagát tekintve sem egy strapa bíró bőr cipöröl beszélünk. Persze én is szeretem a minőséget ezt meg is tudom vàsàrolni 20000-40000 Ft-ig ha akarom és ennyit bőven elég áldozni rá, nem kell Chanel-be szántani a betont ha értitek mire gondolok.

3-Statement ékszerek

Sajnálattal kell közölnöm, hogy ez is csak egy múló románc lesz/volt és abban a pillanatban, hogy ki ment a divatból nagyon elfelejtjük és cikinek fogjuk tartani, hogy valaha is viseltük. Ezert is nem győzöm ismételni, hogy pobàljuk kiszűrni az ilyen múló trendeket és ha nagyon nem tudunk ellenàlni akkor egy olyanba invesztáljunk ami kevésbé faj a pénztàrcànknak.

Végezetül meg annyit szeretnék hozza tenni, hogy nem vagyok semminek az elrontója és én is imádom a designer darabokat, de nem àrt átgondolni, hogy mibe is fektetjük pénzünket. Ezek lennének az úgy nevezett örök darabok és ugy gondolom a közel jövőben megiràsra kerül majd egy "Valóban megéri az àràt" poszt is. Mit szolnàtok hozza?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése